FRÅGOR OM DEN SENASTE VECKAN

 
Hur har du mått den senaste veckan? 

Jag har mått fint! Känner att jag har varit pigg och glad. :-)

 

Vad var veckans bästa?

Kanske att jag kunde sola ute på balkongen idag!!!

 

Vad var veckans sämsta?

Jag kommer faktiskt inte på något nu.

 

Hur var jobbveckan?

Den var bra! Denna vecka var inte så stressig och jag kunde jobba hemifrån ganska mycket.

 

Veckans favorithändelse?

Det har hänt något himla spännande på mitt happy place under veckan och jag har ivrigt fått följa med via fotografier och filmer!

 

Vad har du läst denna vecka?

Jag fick en prenumeration på tidningen Hus & Hem av mina svärföräldrar i julklapp, så jag har läst den senaste tidningen och sugit åt mig inspiration. :-)

 

Vad har du köpt denna vecka?

Jag har nog bara köpt mat denna vecka. 

 

Veckans samtal?

Min samtalslogg i telefonen består till nittio procent av mamsen, men denna vecka har jag också pratat med min storasyster och min svärmor. 

 

 

Vilken var veckans godaste måltid?

Halloumirisotton som Bill gjorde till middag en kväll eller laxsalladen från Aroma som jag hämtade till lunchen en dag på jobbet.

 

Vad var veckans roligaste händelse?

Vi var barnvakt åt älskade Lykke i torsdags och allt som den gullisen säger eller gör är så himla roligt, haha. <3

 

Veckans projekt?

Jag har planterat de första fröna inför odlingssäsongen! Och så har jag bakat både mockarutor och blåbärspaj. Det är verkligen stora projekt på gång under en pandemi, haha.

 

Vad längtade du till under veckan?

Jag längtade efter att resa! Jisses vad jag längtar till den dagen vi kan resa igen..

 

Veckans fredagsmys?

Fredagsmyset började med elva kilometer skidåkning med Martha och avslutades med lyxmiddag och vin med Bill! Det kallas balans, hehe. :-)

 

Något som du gjort den här veckan som var planerat?

Jag hade nog inte så många andra planer än att jobba. Tråkigt men sant, haha!

 

Något som du gjort den här veckan som inte var planerat?

Vi bestämde oss rätt så spontant för att åka till Kristinestad över dagen igår, så vi tillbringade lördagen hos mamsen och papsen. 

 

Veckans klädesplagg?

Träningstights. Det är verkligen det enda jag har på mig nuförtiden, både på jobbet och hemma. 

 

Vad var veckans mål?

Jag vet faktiskt inte om jag hade något specifikt mål för denna vecka. Jag hade några mål på jobbet som jag fick checka av iallafall! Och målet att fortsätta min yoga streak. :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0