FEM FOTOGRAFIER FRÅN KAMERARULLEN

En torsdagkväll var vi bjudna över till ungen på kladdkaksfika, och jag passade på att köpa med mig våriga tulpaner som en liten present. :-) Vardagslyx!
Dessa sköna fårskinnstofflor har jag nog använt cirka varje dag sedan jag fick dem i present för sisådär två år sedan. Och eftersom de verkligen är så underbara, ville både ungen och momi ha likadana också. Så nu matchar vi alla tre när vi traskar runt i våra tofflor, hehe. <3
En dag efter jobbet hade jag och min kollega Martha bokat in en AW i form av skidåkning, så när vi fick checka ut åkte vi därmed iväg till Öjberget. Vi lyckades samla ihop elva kilometer - fast det stundvis var himla kämpigt i uppförsbackarna.. Haha!
De första vårkänslorna har smugit sig på!! Vi har blivit bjudna på plusgrader, fåglarna har börjat kvittra och vi har fått använda solglasögonen nästan varje dag. Ljuvligt. <3
I onsdags då jag fick checka ut från jobbet hade jag en dejt med min kollega Daniela inbokad. Vi började dejten med att hämta varsin varm kakao från Faros himla mysiga terrass, och därefter tog vi en promenad längs med havet slash isen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0