ETT FÖRLÄNGT VECKOSLUT GENOM KAMERALINSEN PÅ TELEFONEN

Jag tänkte att vi kunde ta en titt på vad jag gjorde förra veckoslutet. :-) Ett förlängt veckoslut där jag var ledig i tre dagar stod på schemat, och det var bara så himla skönt!! Jag hittade en hel drös med fotografier i kamerarullen på telefonen från mina lediga dagar, så häng med: 
Jag började min lördag i skidspåret tillsammans med ungen. Jag försöker testa ett nytt skidspår varje skidtur och denna dag åkte vi till Skogsberget. Åh, jag älskar verkligen att skida nuförtiden!! 
Väl hemma igen ville jag fortsätta njuta av det soliga vädret, så jag tog med mig min älskling på en promenad. Vi avslutade promenaden med ett loppisbesök, och där gick jag kanske lite loco, haha! Det råkade finnas så himla mycket fint och jag kunde verkligen inte motså alla lyxiga ljusstakar och detta vackra porslin. Det stod verkligen "Olivia" på denna servis, och vi fick dessutom allting för en himla billig peng. Nöjd nöjd nöjd. <3
Senare på dagen beundrade och organiserade jag mina nya fynd och sedan gjorde jag ett skönt yogapass. På kvällskvisten bjöd vi över ungen på middag. Bill gjorde sin fantastiska pad thai och jag dukade bordet med vårt nya porslin. 
På söndagmorgon blev jag upphämtad av Martha och så åkte vi iväg mot skidspåret i Hankmo. Vi skidade prick hela förmiddagen och det var en alldeles underbar skidtur! Skidspåret var himla varierande och gick genom skogen, ut på åkrar samt över isen.
På eftermiddagen pysslade och dekorerade jag i lägenheten. Eftersom att den första vårmånaden var på intågande ville jag göra det vårfint i lägenheten och dessutom hade jag ju nya vackra ting att inreda med! :-) 
I något skede var det också dags för yoga! Innan denna dag var slut visade min pulsklocka att min aktivitet var uppe i sisådär trehundratjugo procent, haha.
Under måndagen knäppte jag tydligen inte några andra fotografier än dessa. Men mamsen var iallafall på besök och jag hängde med henne prick hela dagen. Vi hämtade även både lunch och fika från Saluhallen. Lunchen åt vi hemma hos ungen, medan vi fikade hemma hos oss. Jag fångar ju såklart alla tillfällen jag kan för att få använda det nya porslinet nu. ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0