EN LJUVLIG DAG I BACKEN

Är man i Lappland måste man såklart tillbringa en dag i slalombacken! Jag kommer inte ens ihåg när jag innan detta senast åkte slalom - det är nog verkligen evigheter sedan - så jag var ju himla pepp på att äntligen få åka igen. :-) Vi hade dessutom det perfekta vintervädret med strålande sol och vi var nästan alldeles ensamma i backen! 
Mot slutet av dagen försvann solen, och då passade vi på att varva skidåkandet med massa varm kakao också. Vi ville cirka aldrig åka hem till stugan och det slutade med att vi tillbringade prick hela dagen och kvällen i backen, haha! Det var så himla himla roligt att åka slalom igen, och nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills nästa gång. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0