APPRECIATION POST FÖR DEN FANTASTISKA VINTERN

Winter Wonderland. <3
 
Marsmånad bjuder på himla omväxlande väder, alltså. En dag är det strålande sol, en dag är det full snöstorm, en dag är det många plusgrader, en dag ösregnar det och en dag är det minus tjugotvå grader. Allt detta fick vi uppleva denna vecka, haha! Omväxlande, som sagt. Men oavsett om det varannan dag fortfarande är vinterväder så går det ju inte att undvika pirret inför att våren snart är här! Vi fick en himla lång, himla kall och himla snöig vinter, men nu går den faktiskt mot sitt slut. Och med det sagt tänkte jag skriva några rader om hur h i m l a tacksam jag är över att vi fick en ordentlig vinter detta år. <3 Jag har njutit av vackra vinterlandskap, jag har njutit av iskalla soliga vinterdagar, jag har njutit av att göra så många olika vinteraktiviteter, jag har njutit av att vara ute i den friska vinterluften så mycket och jag har njutit av att vi har blivit bjudna på så mycket snö. Eftersom världen ser ut som den gör just nu behövde jag verkligen denna vinter. Den har varit alldeles alldeles fantastisk!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0