ETT SOMMARVECKOSLUT PÅ VILLAN

 
Nu tänkte jag bjuda på fotografier från det första sommarveckoslutet på mitt happy place! På fredagen när jag fick checka ut från en svettig dag på jobbet körde jag genast ner till villan. Väl framme sprang jag raka vägen till havet och hoppade i. Därmed tog jag sommarens första dopp och det var verkligen efterlängtat! <3 Sedan gick veckoslutet ut på att njuta av SUP-turer, måla det nya huset, äta grillat till middag, bada badtunna, ta ännu fler dopp i havet, äta jordgubbar och glass, yoga på bryggan samt beundra solnedgångarna. Det var verkligen ett alldeles ljuvligt sommarveckoslut och det bästa var att detta var sommarens allra första. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0