OM MIN NYÅRSAFTON

Om det var något man lärde sig tjugohundratjugo så var det att inte planera något eller att inte förvänta sig något. De sista dagarna av året blev jag ännu en gång påmind om detta, eftersom mina nyårsplaner såklart gick i kras. Jag hade tänkt avsluta år tjugohundratjugo och inleda år tjugohundratjugoett på Åland, men eftersom coronaviruset plötsligt exploderade just där, så bestämde jag mig för att stanna kvar i Kristinestad. Så himla typiskt att tjugohundratjugo verkligen behövde vara en katastrof ända fram till slutet, haha! 
 
Iallafall. Därmed firade jag in det nya året tillsammans med familjen istället, och det blev ju ändå hur bra som helst! Vi inledde nyårsafton med att äta en trerätters middag hemma, och därefter fortsatte vi firandet på mitt happy place. Och ååh, vad mysigt det var!! Vi tände en brasa nere vid stranden, badade badtunna, rullade oss i snön, tittade på raketer, spelade sällskapsspel, åt ostbricka, sprakade sprakastickor och skålade i bubbel vid tolvslaget. <3 Ungefär så. Välkommen tjugohundratjugoett - jisses vad jag har längtat efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0