OM JOBBDAGAR, YOGA, FREDAGSFEELIS OCH VIN

One happy little nugget, haha! 
 
Hej där gullisar! Jag känner att jag inte har skrivit så mycket om mina (var)dagar på sistone, så jag tänkte göra en snabb update. :-) Vi börjar från början. Årets första jobbvecka blev lite annorlunda, eftersom den både bestod av en ledig dag mitt i veckan och en tvådagars skolning/kurs i Karleby i slutet på veckan. Vi hade bestämt oss för att göra skolningstillfället till en liten getaway, så vi bokade övernattning och så följde min älskling med. Vi hade det himla mysigt! När skolningen var slut körde vi direkt hem igen och jag avslutade fredagen med yoga och vin. Den här veckan var verkligen himla fullbokad på jobbfronten och jag hade förväntat mig en både tung och långsam jobbvecka, men istället har den faktiskt bara seglat förbi utan några problem och plötsligt fick jag checka ut för ännu ett veckoslut. Idag är det fredag igen, jag blev precis klar med dagens yogapass och jag sitter i soffan och sippar på lite vin. Cirkeln är alltså sluten, haha!
 
Min fredag har förövrigt varit himla härlig. Jag tog en morgonpromenad till jobbet i iskallt väder, jag jobbade hemifrån några timmar mitt på dagen och så avslutade jag jobbdagen i vattenparken slash vattenparadiset Tropiclandia. Nu sitter jag som sagt i soffan med ett glas vin i handen och väntar på att min mästerkock ska servera rårakor till middag. Aah, fredagsfeelisen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0