OM EN UNDERBAR VINTERDAG

Perfekt vinterväder. <3
 
Titta vilket drömmigt vinterväder vi blev bjudna på en ledig dag förra veckan!! Strålande sol, klarblå himmel, minus fjorton grader och knastrande snö. Ååh, vad lycklig jag blev av detta. <3 Vi packade ihop en picknickväska fylld med marshmallowkakao och bullar och sedan tog vi en lång promenad längs med havet. Jag ville sedan fånga prick hela dagen, så jag stannade ute tills solen hade gått ner och därefter var jag nog förskräckligt frusen, haha. Men det var det värt! Det var så vackert överallt att jag inte kunde sluta fotografera. Jag knäppte verkligen så himla många fotografier, och jag tänkte bjuda på några till i ett annat inlägg sen. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0