HELKROPPSMASSAGE, VINLUNCH & SOFFMYS

Vinlunch med momi. <3
 
Fredagens jobbdag bestod av skolning hela dagen och efter att ha suttit still alldeles för länge kändes det som om jag var sjuk i prick hela kroppen. Direkt när jag kom hem gjorde jag därmed yoga och till min lycka stod det därefter faktiskt "helkroppsmassage" i min kalender. Yoga och massage - jag var som en helt ny människa efter detta, haha. :-) Helkroppsmassagen var iallafall verkligen alldeles underbar och jag undrar bara VARFÖR jag inte har unnat mig det tidigare!? De flesta av mina lördagsbravader har jag redan skrivit om, men jag har ännu inte nämnt att vi hann med detta ni ser på fotografierna här ovan också! Bästa bästa momi kom på besök och vi ställde till med en spontan vinlunch där vi serverade blinier toppade med kallrökt lax, crème fraiche, dill, citron, rödlök och vin (såklart). Det var en himla trevlig lunch och det var himla trevligt att ha momi på besök. <3 På söndagen bestämde jag mig för att bara ta det lungt. Jag hade inte haft en bara-vara-hemma-dag på evigheter så jag bäddade ner mig i soffan och gick inte utanför dörren en enda gång, haha. Jag tittade på serier, jag gjorde yoga, jag skrev blogginlägg och jag beställde hem sushi. Så skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0