ÅRETS FÖRSTA MORGONDOPP!!

Morgondoppet - winter edition! <3
 
Årets första dag vaknade jag upp på mitt happy place och bestämde mig snabbt för att verkligen sparka igång året ordentligt, så jag tog därmed årets första morgondopp! Det var sisådär två grader i havet och det var faktiskt första gången jag simmade på vintern - men absolut inte sista! Det var såklart himla kallt, men mest var det uppfriskande och efteråt mådde jag SÅ bra. Att få vakna upp på mitt happy place och därefter få ta ett iskallt morgondopp - kan ett år ens börja på ett bättre sätt? <3 Jag ville verkligen göra årets första dag till en himla fin dag, så jag fortsatte sedan dagen med att gå en promenad med mamsen, mysa i soffan, besöka älskade momi, äta en god middag och påbörja en yoga streak. Vi hade även en rolig diskussion angående det nya året med ungen. Jag tänkte att man borde lägga ribban högt på årets första dag för att få en bra grund för resten av året, medan ungen mer tänkte att om man börjar på botten kan det bara bli bättre. Haha! Vi får helt enkelt se vems teori som fungerar bättre. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0