OM ETT VINTERVECKOSLUT I KRISTINESTAD

Det sista veckoslutet i januari tillbringade vi som sagt i Kristinestad, och nu tänkte jag bjuda på några fotografier därifrån. Vi hängde mycket utomhus och vi hann med många olika vinteraktiviteter. :-) Vi tar en titt!
På lördagsmorgonen när vi vaknade upp såg det ut så här utanför fönstret! Det såg så himla fint ut när det hängde ner istappar från taket. <3
Jag och ungen tog en härlig förmiddagstur i skidspåret. Det var verkligen perfekt vinterväder! Vi behövde stanna hela tiden för att jag ville fotografera (hehe!), men vi fick ändå ihop nästan sju kilometer.
När man är i den lilla staden är det obligatoriskt att åka en tur med sparkstöttingen på vintern. Och detta veckoslut blev det till och med tre turer! Det är både bra träning och himla roligt, haha. :-)
Under söndagen tog vi en promenad runt staden. Jag hade med kameran så jag passade på att knäppa några vinterfotografier på samma gång! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0