HEJ MITT VINTERLAND!

Utanför fönstret just nu!
 
Godmorgon från LAPPLAND!! Det är dags för årets första resa och i dessa coronatider reser vi såklart inom landets gränser. Och vad passar inte bättre än ett underbart Lappland då? :-) Jag hade en kort jobbvecka denna vecka, så igår efter jobbet blev jag och min älskling upplockade av Malin och Nils och därefter fortsatte vi bilfärden upp till Lappland. Malin var en himla ängel ( <3 ) som körde prick hela vägen och inatt sisådär klockan nolltvå nollnoll var vi framme i stugan. Fotografierna här ovan knäppte jag genom fönstret när jag vaknade imorse och detta är alltså utsikten från vår stuga. Nu myser jag i soffan och dricker te medan jag väntar på att de andra ska vakna. Haha, trodde aldrig att sömntutan jag skulle skriva något sådant, men jag var bara så himla pepp på dagen att jag inte kunde sova längre. Det kommer bli en alldeles ljuvlig vinterresa med det bästa gänget! Jag har ju även några himla härliga dagar i Kristinestad bakom mig, så ni kan vänta er en dubbeldos av himla många fotografier nästa vecka när jag är hemma igen. Jag ville mest bara slänga in en uppdatering här så att det inte  ekar tomt i så många dagar, så nu ska jag återgå till stugmyset!  PUSS. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0