MIN JULLISTA

Julfotografier från tidigare år. <3
 
Med prick en vecka kvar till julafton (!!) tänkte jag dela med mig av min jullista som jag håller på att checka av nu i december. Kanske får ni lite inspiration till julmyset. :-) Varsågoda: 
 
1. Julpyssla
2. Dricka en juldrink
3. Måla julmotiv på fönstret
4. Gå på julmarknad
5. Beundra julfönster
6. Gå på julfest
7. Göra en julkrans
8. Äta jullunch
9. Ta julfotografier
10. Se en julfilm
11. Pynta lägenheten 
12. Julbada
13. Ha en julbrunch
14. Baka pepparkakor
15. Se julbelysningen i Helsingfors
16. Ha glöggmys
17. Baka en jultårta
18. Fixa ihop en julmiddag
19. Gå på julshopping
20. Dricka varm choklad
21. Ha pepparkakshustävling
22. Baka julgodis
23. Paketera julklappar
24. Klä julgranen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0