FYRA DAGAR & ÅTTIOÅTTA ÅR

Ljuvliga lillebo. <3
 
Fredagen var en speciell dag, då träffade jag nämligen både den yngsta människan och den äldsta människan jag känner! Lillebo fyra dagar gammal och momi åttioåtta år gammal. Lillebo gosade jag med sisådär hela dagen, men däremellan åkte jag även iväg en sväng för att hälsa på momi som tillfälligt befann sig på sjukhuset. Såklart tog jag även selfies med momi denna dag, men dem behåller jag för mig själv. :-) Iallafall. Tänk att ha hela livet framför sig som fyra dagar gammal och tänk att ha levt ett så långt liv som åttioåtta år gammal. Livet hörni! Och tänk att jag dessutom har lyxen att få kalla just dessa två människor två av mina favoriter. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0