EN UPPDATERING I JULETIDER

Hej på er gullisar! Nu tänkte jag uppdatera med ett "vanligt" inlägg där jag berättar om mina dagar mer i detalj, eftersom det faktiskt är evigheter sedan jag gjorde det sist. Tänk att det redan är fjärde advent idag! Dagarna går så himla fort även fast jag verkligen försöker fånga decemberdagarna och julmyset. De senaste dagarna har bestått av den sista julshoppingen, en julmiddag, julgodisbak, glöggprovning, massa julfilmer och mys. Jag har såklart fotografier att bjuda på från några av dessa bravader! Nu på eftermiddagen ska vi iväg för att gosa med Lykke och lillebo och därefter tänkte vi gå och lyssna på De vackraste julsångerna i kyrkan. Det brukar vara så vackert och stämningsfullt! På kvällskvisten ska vi äta ännu en julmiddag och se på ytterligare en julfilm. Om det finns tid vill jag också baka pepparkakor och fotografera lite julfotografier. Ungefär så. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0