EN KÄRLEKSFÖRKLARING TILL HELSINGFORS

Julmys i huvudstaden. <3
 
Att jag älskar Helsingfors är det knappast någon som har missat. Men är det orimligt att älska Helsingfors så mycket att en sömntuta som jag frivilligt stiger upp nollfem fyrtiofem en lördagmorgon för att få åka dit? Det var iallafall prick det jag gjorde i lördags. Både dödstrött och himla lycklig satte jag mig på tåget till huvudstaden och väl framme möttes jag av min älskling. <3 Han hade tillbringat de senaste två veckorna på Åland och därmed bestämde vi oss för att mötas upp i Helsingfors för ett lungt förlängt veckoslut och massa julmys. Det var verkligen så mysigt och denna stad är verkligen alltid lika ljuvlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0