OM ETT DYGN I ÅBO

Mina pinglor i Åbo. <3
 
Midsommarveckan jobbade jag bara två dagar och checkade därmed ut från jobbet redan på tisdagen. Därefter hade jag sisådär en vecka midsommarledigt och den ledigheten firade jag självklart på Åland. <3 Men först väntade ett dygn i saknade Åbo med mina saknade pinglor! På tisdagkväll knackade jag på hos Julina och det tog inte länge innan man kunde hitta oss på en åbåt med varsin drink i handen, hehe. Vi satt kvar hur länge som helst och babblade och sedan traskade vi hem i den varma sommarkvällen. Följande dag hängde jag på stranden med Sofie. På eftermiddagen åkte vi vidare för att hälsa på Julina och mitt gamla jobb och sedan hängde vi med på en picknick som de ordnade. Det var verkligen så roligt att träffa alla gullisar igen! Slutligen besökte vi alla tre uteserveringen vid domkyrkan och skålade med varsin drink innan jag kramade dem hejdå och hoppade på båten till ön. Det var tjugofyra ljuvliga timmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0