OM EN MAGISK SOMMARKVÄLL

En magisk solnedgång och en magisk SUP-tur. <3
 
Alltså se på detta!! Under prick hela sommaren försökte jag förlänga veckosluten så mycket som möjligt, så att jag kunde maxa min tid på mitt happy place. Det innebar bland annat att jag istället för att åka hem från villan redan på söndagkväll, ofta åkte raka vägen iväg på jobb på måndagmorgon. På detta sätt fick jag iallafall alltid fånga en extra solnedgång. :-) Och fotografierna här ovan är från en kväll när jag verkligen var så himla lycklig och tacksam över att jag skulle stanna kvar till följande morgon. Sommarkvällen och solnedgången var alldeles magisk! Klockan närmade sig midnatt, men jag kände bara att jag behövde fånga kvällen med en SUP-tur på spegelblankt hav i solnedgången. Det var minst lika perfekt som det låter!! Om jag hade åkt hem redan på söndagen hade jag missat allt detta och det tar verkligen ont i mitt hjärta att tänka så, haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0