YOGASTREAK DAG HUNDRA!

Jag känner verkligen att det som motiverar och peppar mig mest angående träningen är utmaningar och streaks, så efter min runstreak-succé bestämde jag mig för att påbörja en yogastreak. Och den första januari var det alltså dags. Målet var att yoga i tio minuter varje dag i minst trettio dagar, men nu har jag yogat mellan tio och sextio minuter varje dag i HUNDRA dagar!! Jag har alltså uppnått dag hundra på ännu en streak och det är ju alldeles fantastiskt!
 
Yogan har gjort mig lugnare, rörligare, starkare, smidigare och vigare. Det har skett en otroligt stor förändring! Jag ångrar att jag inte knäppte några före- och efterfotografier, det skulle ha varit roligt att se skillnaden på fotografi också. Sedan kan styrketräning faktiskt slänga sig i väggen (haha), jag har verkligen aldrig varit och känt mig så här stark som jag är och gör nu. Yogan har blivit en viktig stund på dagen för mig och det är bara så himla skönt att få ge sin kropp lite kärlek varje dag. Det har till och med blivit så att jag går och längtar till dagens yogapass. Jag och min kropp mår verkligen så bra av denna dagliga dos av yoga, och jag tänker nog fortsätta så länge jag bara kan! <3 
 
Sen skulle jag också vilja påbörja en ny streak - har ni tips på vad jag kan hitta på till näst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0