VÅR UTE, VÅR INNE

En dos av färggranna blommor. <3
 
Hej gullisar! Förra veckan seglade förbi innan jag ens hann blinka, och plötsligt fick jag checka ut för p å s k l o v. Ååh så underbart, alltså!! Traditionsenligt firade vi påsken i Kristinestad och det var prick lika mysigt och ljuvligt som alltid. Jag ska såklart bjuda på massa fotografier från påskfirandet, men nu känner jag faktiskt att jag behöver skriva några ord om dessa fantastiska blommor på fotografierna här ovan. Eftersom våren är på intågande utomhus ville jag också ha lite vår inomhus. Med dessa tulpaner i himla ljuvliga färger och några björkkvistar trollade jag ihop en magiskt vacker vårbukett! Visst är den ljuvlig? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0