OM ETT SPEGELBLANKT HAV & SOLSTRÅLAR

En morgon med spegelblankt hav. <3
 
Förra veckoslutet var en himla succé. Då blev jag nämligen bjuden på både alldeles ljuvligt väder och himla härliga bravader - receptet för ett succéveckoslut, alltså. :-) Jag har massa fotografier att bjuda på från både lördagen och söndagen, men jag tänkte börja med dessa fotografier här ovan. Jag inledde lördagen med en springtur längs med ett spegelblankt hav och så här såg det alltså ut. Det var verkligen helt otroligt vackert och jag var bara tvungen att stanna till vid stranden för att fånga ögonblicket. Vädret var ju alldeles perfekt, så efter springturen bestämde jag mig för att även tillbringa resten av dagen utomhus. Jag fångade himla många solstrålar på balkongen och så tog jag också med mig min älskling för att gå naturstigen vid Molnträsket. Denna dag fick jag verkligen de första sommarkänslorna. Åhh, tänk att det faktiskt snart är dags igen. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0