EN SOMRIG BRUNCH I SEPTEMBER

Söndagsbrunch. <3
 
Hej gullisar! Det är evigheter sedan jag bara babblade på om allt och ingenting här, så det är precis det jag tänker göra nu. :-) Det har redan hunnit bli september och man känner verkligen att sommaren är över nu. Regnet öser ner, kvällarna blir mörkare och mörkare och häromdagen såg jag de första färggranna löven. Plötsligt vände det bara från sommar till höst. 
 
Annars då? Det finns en liten åker full med blommor som är menat för självplock en bit från jobbet, så i fredags plockade jag med mig en blombukett hem. Den blev faktiskt himla somrig, så nu har vi iallafall lite sommar kvar på balkongen! Jag passade sedan på att dekorera söndagens brunch med några av blommorna - jag älskar att dekorera mat med blommor, det blir så himla vackert. Brunchen bestod iallafall av smoothie bowls och american pancakes. Mums! Förutom den roliga kräftskivan, så blev veckoslutet väldigt lungt. Det kanske kan bero på att vi inte avslutade kräftisen förrän det nästan blev morgon igen, och efter det var jag trött sisådär resten av veckoslutet, haha! Men det var det absolut värt. :-) Nu är en ny vecka igång igen och jag har några nya roliga bravader att se framemot. <3 PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0