EN BÅTTUR PÅ AURA Å & ETT VINGLAS VID DOMKYRKAN

En kväll förra veckan mötte jag och min älskling upp Malin och hennes pojkvän Nils vid Aura å. Vi hade nämligen hyrt en båt och skulle bege oss ut på en båttur på ån. Jag var verkligen så peppad eftersom att jag hade saknat att åka båt!! Medan vi gled fram längs med ån under sisådär två timmar lyssnade vi på musik, drack vin, åt ostbricka och turades om att köra. Ååh, det var en så ljuvlig båttur. <3
Vi ville maxa den härliga sommarkvällen, så när vi steg iland igen bestämde vi oss för att traska iväg till uteserveringen vid Domkyrkan för att fortsätta kvällen där. Vi beställde varsitt glas vin och därefter satt vi och babblade och skrattade tills det blev mörkt. Det var verkligen både en himla trevlig och himla lyxig vardagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0