OM MYSIGA DAGAR I DEN LILLA STADEN

Höst vid mitt happy place. <3
 
Godkväll! Igårkväll kom vi hem till Åbo igen, efter ett härligt förlängt veckoslut hemhemma i Kristinestad. Bakom mig har jag några himla sköna, lugna och mysiga dagar. :-) Vi tillbringade mycket tid utomhus och gick många långa promenader runt den lilla staden. En dag gick vi även hela gänget en ny naturstig. Såklart fick jag också andas lite frisk havsluft vid villan! Där är det verkligen alltid lika fint, oavsett årstid. Sedan gjorde vi två besök hos älskade momi och var där i flera timmar per gång. Vi blev bjudna på pannkakslunch, gjorde himla många korsord och skrattade massor. <3 På tal om mat, så åt vi bara himla god mat under hela veckoslutet - bland annat två hemlagade bruncher och många lyxiga middagar. Slutligen gjorde jag ett v ä l b e h ö v l i g t besök till frissan och både kapade av och färgade mitt hår mörkare igen. Nu ska jag krypa ner i sängen och ta en tidig kväll. Pusshej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0