OM HÖSTDAGAR

Höstlöv och rostande faran. <3
 
Hej hej, jättemycket hej!! Här har det ekat tomt ett tag och nu längtar jag verkligen efter att få blogga ikapp. :-) De senaste veckorna har jag bara haft så mycket annat program att jag knappt haft tid att sitta vid datorn. Jag har välkomnat oktober, jag har cyklat runt i Åbo på rostande faran, jag har fotograferat massa höstfotografier, jag har simmat i havet (!!), vi har haft många gäster, jag har samlat ihop steg till hälsostegen, jag har bakat vanilj- och kardemummabullar, jag har varit på fotbollsmatch, vi har haft disco på jobbet, jag har shoppat på loppis, jag har sprungit min runstreak, jag har varit på roadtrip och jag har tagit ett stort beslut inför framtiden. Ungefär så. Jag har en hel drös med fotografier att bjuda på, så vi hörs snart igen! PUSS. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0