OM ETT SOMMARVECKOSLUT I SEPTEMBER

Sista veckoslutet i september var verkligen ett sommarveckoslut! Det var sisådär tjugofem grader och sol och jag ville såklart fånga prick varenda sekund. <3 
Jag och min älskling gjorde en utflykt till Katrinedal för att fånga det ljuvliga vädret. Där vimlade det av ekorrar och sländor och vi satte oss ner vid havet för att ha picknick. 
När sommar möter höst! Vädret kändes precis som sommar, men i naturen hade vissa löv redan börjat bli färggranna. Det var verkligen en blandning av två årstider just då. 
Vi fortsatte vår utflykt med att åka till Uittamo och där satte vi oss ner för att njuta på stranden. Ååh vad härligt att få gå runt barbent den här tiden på året!!
Plötsligt blev jag himla sugen på att simma, så på kvällen återvände vi till stranden för att ta ett dopp. Det är verkligen inte varje år som man simmar i havet den tjugosjunde september. :-)
Glad och lycklig efter ett skönt och svalkande kvällsdopp. Och glad och lycklig efter ett alldeles underbart sommarveckoslut i september. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0