OM ATT UMGÅS MED EN FIN VÄN

Höstmys. <3
 
Hela förra veckan befann sig Bill på Åland, vilket betyder att jag var ensam hemma. Jag brukar alltid tycka att det är jobbigt när han är borta, jag tycker ju inte om att vara själv och blir lixom himla rastlös. Men för en gångs skull kändes det bra ändå, och det beror nog på att jag hängde med bästa Malin prick varje dag, haha! :-) Vi gick långa promenader, funderade på framtiden, åkte på roadtrip, var på en shoppingrunda, fotograferade mera höstfotografier, gjorde goda hemlagade middagar, var arga på coronasituationen samt hade kvällsmys. Ungefär så. Malin, min Malin - vad glad jag är att jag har dig. <3

Kommentarer
Postat av: Malin, din Malin

NEJMEN HUR ha ja missat detta fina inlägg :o Fina bilder, superfin vän å så kul vikå!!! Olivia min Olivia, va ja e glad att ja har tu å <3

Svar: <3 <3 <3
aivilos.blogg.se

2020-11-09 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0