OM REGN & VIRTUELL KONTAKT

Cirka hela lördagen och söndagen bjöd Åbo på ösregn - varvat med hagel och snö. Jag tillbringade därmed mest tid inomhus, men under lördagen tog jag på mig min gula regnjacka och begav mig ut på en lång regnpromenad tillsammans med saknade bästa Jennie i hörlurarna. Vi hade bokat in en telefondejt och bestämde oss för att gå en promenad på varsitt håll samtidigt. Nästan nittio minuter senare var jag hemma igen, både mycket gladare och mycket blötare, haha. :-) Förutom detta samtal så facetimeade jag med hela familjen och ringde momi också under helgen. Även fast det känns som om alla är så långt borta nu, så är det ju verkligen lätt att hålla kontakten ändå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0