OM EN LJUVLIG SOMMARDAG

Middag vid ån. <3
 
Igår hade vi plötsligt årets första sommardag! <3 Vi var ute cirka hela dagen på jobbet och när jag fick checka ut ville jag verkligen fånga sommarkvällen också. Så jag svirade om till min nya prickiga kjol, packade ner bubbel och vinglas i väskan, tog min älskling i handen och traskade in till stan. Där beställde vi take away-pizza och satte oss sedan vid ån för att äta middag. Alltså, såå mysigt! :-) Vi satt kvar en lång stund och njöt av solen innan vi fortsatte vidare för att äta årets första bollaglass. Ååh, nu är sommaren äntligen här hörni!! Bästa bästa bästa.

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

Så härligt med en middag vid ån! :D

Svar: Ja, verkligen! Det blir nog fler. :-)
aivilos.blogg.se

2020-05-23 @ 18:49:07
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0