HEJ HEJ HEJ

Två skogsmullar. <3
 
MEN HEJ!! Samtidigt som jag steg in genom dörren hos mamsen och papsen stängde jag tydligen av datorn.. Och har inte lagt på den förrän nu. Jag hade så fullt upp med att vara ute i naturen, spela sällskapsspel, njuta av det soliga vädret, ha kvalitetstid med familjen, baka både bullar och tårtor samt fira allt från vappen till morsdag. Vi tillbringade slutligen nästan två veckor i Kristinestad, men nu är vi alltså tillbaka i Åbo. Det första vi gjorde när vi kom fram var att hämta sushi, jag har nämligen varit sugen på sushi varje dag hur länge som helst nu, haha. :-) Iallafall. Nu när jag är hemma igen ska jag sätta igång med att blogga ikapp lite, så vi börjar där var jag slutade - vappen. Vi hörs! Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0