EN UPPDATERING OM KARANTÄNLIVET

Lite mera körsbärsblommor, bara för att. <3
 
Hej där gullisar! Idag har jag faktiskt avslutat mitt karantänliv, på grund av att jag var tvungen att börja jobba igen. Eller jag tjuvstartade egentligen redan i fredags för att jag behövdes på jobbet då också.. Ändå tänker jag nog fortsätta att undvika all annan fysisk kontakt så långt som det bara är möjligt. Men samtidigt får jag se hur länge jag verkligen kan hålla mig. Det har lixom nått den nivån nu att jag som inte ens tycker om att handla mat, saknar att själv kunna gå till mataffären. Haha! Jag får se helt enkelt. Förövrigt har jag ju verkligen överöst er med inlägg den senaste veckan, men jag hoppas att ni inte har blivit allt för bortskämda (eller uttråkade?!), hehe. :-) Nu när jag har bloggat ikapp blir det nog som vanligt här igen. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0