EN REGNIG SÖNDAG

Dagens brunch - smoothie bowl. <3
 
Det har regnat utanför fönstret idag, men det gör faktiskt absolut ingenting. Det har nämligen lovats sommarväder prick hela nästa vecka igen, och dessutom hade jag en hel del att fixa inomhus idag. Sen måste jag ju erkänna att det var himla skönt att ligga kvar i sängen extra länge imorse då jag inte behövde stressa upp för att fånga solstrålarna, hehe. :-) Iallafall. På eftermiddagen fixade och pysslade jag ute på balkongen och sedan avslutade vi dagen med middag hos Rick. Det har varit en himla lugn dag och nu är jag redo för en ny vecka!
 
EDIT: Detta inlägg skrev jag såklart i söndags, men det hade tydligen inte publicerats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0