EN OTROLIGT HAPPY FRIDAY

Alltså ååh, vilken härlig fredag jag har! Och vilken härlig jobbvecka jag har haft! Jobbdagarna har mest tillbringats ute i solen och i det ljuvliga vädret och dagarna har bara seglat förbi. Idag fick jag dessutom denna underbara blombukett på jobbet och det gjorde verkligen min dag. Jag blir glad varje gång jag tittar på den nu, haha! :-)
Denna fredagskväll inledde jag med ett träningspass och därefter fick jag min belöning i form av hemlagad pizza och ett glas rödvin. Mums! Nu sitter jag i soffan och tänkte passa på att kika in här en sväng medan jag väntar på finalen av Let's Dance. Kan det ens bli mer fredag? Ha en himla skön helg, finisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0