VAD HAR JAG GJORT UNDER VECKAN?

Jag tänkte att vi tar en snabb titt på vad jag har gjort under veckans alla dagar! Here we go:
 
Måndag: När jag kom hem från jobbet hade även Bill kommit hem från Sverige. Vi åkte iväg för att veckohandla och efter middagen gick vi i bastun. Resten av kvällen tillbringade jag med att boka en resa. Resan kommer vi dock antagligen att behöva ändra datum på, eftersom situationen med coronaviruset verkligen har eskalerat de senaste dagarna..
 
Tisdag: Denna dag jobbade jag sent och när jag äntligen kom hem svängde jag ihop en jättegod vegepaj till middag. Sen var den dagen slut, haha!
 
Onsdag: Jag tror faktiskt att jag inte gjorde så mycket annat än var på jobb. Åtminstone kan jag inte komma på något annat nu.
 
Torsdag: Efter jobbet plockade jag upp Bill och så åkte vi vidare till Rick där vi blev bjudna på middag! Vi diskuterade coronaviruset precis hela kvällen. Även när vi bestämde oss för att vi skulle prata om något annat, slutade samtalsämnet alltid med corona, haha. Men allting är ju verkligen så osäkert just nu och den kommande tiden beror ju helt och hållet på hur coronaviruset utvecklas.
 
Fredag: Checkade ut från jobbet och invigde veckoslutet med att åka till Kristinestad. Jag hade sällskap av en vän och efter ett litet äventyr var vi sedan framme på kvällskvisten.
 
Lördag: Jag vaknade upp till fullt hus hemma hos mamsen och papsen då prick hela familjen var samlad. <3 Tillbringade mycket tid utomhus i det ljuvliga vädret, busade med Lykke, hade kalas för ungen som har fyllt tjugo (!!), hängde med momi och spelade sällskapsspel. Ungefär så.
 
Söndag: Efter en promenad på morgonen höll vi oss inomhus resten av dagen. Utanför var det storm och regnrusk. På kvällen återvände jag hem till Åbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0