OM VARDAGEN JUST NU

En nollsex femton-selfie innan jobb!
 
Godkväll! Jag sitter och äter en sen middag för mig själv, så jag tänkte passa på att kika in här samtidigt. :-) Det är så längesedan jag bara har babblat på om allt och ingenting, så nu får det bli precis ett sådant inlägg. Jag har faktiskt saknat att skriva gamla hederliga vardagsinlägg, haha. :-) Veckan hittills har varit himla lugn, och jag kan faktiskt inte ens komma ihåg vad jag gjorde efter jobbet i början på veckan? Igårkväll åkte iallafall min älskling iväg till Göteborg för att hänga med sina bästa vänner, så nu är jag ensam hemma tills på måndag. Jag har pratat med mamsen hur länge som helst i telefon, haft en liten spakväll och bokat bussbiljetter. Imorgon efter jobbet får jag besök av mina svärföräldrar och då ska vi äta middag tillsammans. På lördag åker jag sen till mitt älskade Helsingfors och firar helgen där. <3  Och det var väl det. PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0