OM EN VECKA MED ROLIGT PROGRAM

Två soliga selfies!
 
Hej på er! :-) Jag hann inte alls kika in här under veckan och det beror på att jag hade så himla mycket och himla roligt program inplanerat prick alla dagar. Älskade Lykke var på besök, vi åt middag på Tintå, jag gick en skolning i livräddning, vi var på en föreställning på Åbo Svenska Teater och vi hade personalmöte på jobbet. Jag tänkte visa lite bilder från några av bravaderna i nästa inlägg. :-) Jag har verkligen varit på så bra humör hela veckan och ännu gladare blev jag av att vi fick njuta av sol nästan varje dag. Och det tackar man ju verkligen för, haha! Nu ska jag avsluta denna vecka här och så får vi se vad nästa vecka bjuder på! PUSS. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0