OM EN SOLIG FREDAG, EN PERFEKT LÖRDAG & EN SKÖN SÖNDAG

Hej där finisar. Har ni haft en fin helg? Min har verkligen varit alldeles fantastisk! <3 När jag checkade ut från jobbet i fredags strålade solen ikapp med mitt leende, så jag började veckoslutet med att gå ut på en solskenspromenad. När jag var hemma igen knackade mina svärföräldrar på dörren, och med sig hade de familjens minsting!! Han har varit på utbyte i Japan, men på grund av coronaviruset blev han hemskickad därifrån. Slutligen joinade även Rick oss och då beställde vi take away och åt middag här hemma medan vi imponerade lyssnade på när Ville pratade japanska. Haha! På lördagmorgon flög jag nästan upp ur sängen för att jag var så himla pepp inför dagen. Jag tillbringade alltså min lördag i huvudstaden tillsammans med saknade Isabella. <3 Ni får förbereda er på ett lååångt inlägg från en ljuvlig dag till näst. :-) Denna söndag har jag bara tagit det himla himla lungt. Jag har nog mest legat i sängen eller på soffan och haft det skönt, hehe. Nu ska jag avsluta både veckan och detta inlägg prick här. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0