MINA TIO VEGETARISKA FAVORITER

Eftersom att vi väldigt sällan äter rött kött och dessutom överlag äter mycket vegetariskt, bestämde jag mig för att nu under marsmånad lämna bort allt kött helt och hållet. Inte för att det skulle bli en svår utmaning för mig, utan mer för att känna efter om jag märker någon skillnad och för att det skulle vara en rolig grej. Hittills under månaden har jag bara ätit himla goda maträtter och många av mina favoriträtter är faktiskt vegetariska. Jag tänkte att jag kan lista mina tio vegetariska favoriter här, så att ni kanske får lite inspiration. :-) Hojta till om ni vill ha något recept!
 
♥ Halloumibiffar
♥ Pad thai
♥ Vegelasagne
♥ Trattkantarellpizza
♥ Risotto med sparris eller svamp
♥ Vårrullar
♥ Falafel och hummus
♥ Linssoppa / blomkålssoppa /sparrissoppa
♥ Nachos med bönor
♥ Palak Paner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0