MIN LJUVLIGA VECKA I FOTOGRAFIER

Mosters lilla gullunge (och hennes föräldrar) var på besök i några dagar och det var så himla ljuvligt att få pussa på och busa med henne. <3 Åh, jag önskar så mycket att vi skulle bo närmare varandra.
Det bästa som finns är att få vakna upp till solen som lyser in genom fönstret! Visst är det härligt att det är ljust när man åker till jobbet på morgonen nu igen?
Vi besökte många lekparker, men Lykke verkade inte vara så imponerad och jag tror faktiskt att vi vuxna hade det roligare, haha. :-)
En kväll gick vi hela gänget till Tintå för att äta middag. Jag beställde lax med marinerade kantareller till huvudrätt och till efterrätt delade jag och min storasyster (och Lykke) på en chokladkaka med jordgubbar. Mums!
Ganska spontant bokade jag biljetter till en föreställning på Åbo Svenska Teater och nästa dag gick vi för att se Gå ut och var glad din jävel. Sevärd, rolig, känslosam och viktig! Ungefär så.
Under veckoslutet var ju solen förstås frånvarande och istället fick vi lite SNÖ. Detta hade dock regnat bort redan på söndagkväll. Denna vinter alltså.. 
Hand i hand på en liten promenad. Det är så häftigt att få följa med Lykkes utveckling - hon växer så snabbt och lär sig nya saker hela tiden. :-) 
En annan kväll bjöd vi på middag hemma hos oss. Bill trollade fram en paella medan jag svängde ihop en gino. Middagen här ovan är dock från helgen då Bill bjöd på svamprisotto och rödvin.
Och så avslutar vi med ännu ett fotografi på universums sötaste lilla människa. Mosters hjärta. <3 Kom snart tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0