OM EN LUGN SEMESTERDAG

Jag tänkte att jag fortsätter att berätta om min första riktiga semesterdag. Det har varit en lugn dag idag, men jag kände att det verkligen behövdes efter en fullspäckad och fantastisk midsommar. Iallafall. Lunchen har jag ju redan berättat om, så jag fortsätter därifrån. Vi tog med oss handdukar och simkläder när vi åkte till stan på förmiddagen, så att vi efter lunchen direkt kunde åka till Gottby Sund för att sola och simma. Där hängde vi sedan hela eftermiddagen, och det är ju verkligen så himla varmt i vattnet i sommar! Det är hur skönt som helst, alltså. :-) Till middag serverades paella och rödvin ute på terrassen och på kvällskvisten har vi umgåtts med Robin. Vi åkte till hans syster för att plocka rabarber så att jag kan göra mera rabarbersaft (hehe) och efter det tog vi en kvällspromenad runt Lilla Holmen samt åt glass. Nu ska jag faktiskt gå igenom alla fotografier från midsommarafton och därefter tänker jag krypa ner i sängen. Natinati. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0