OM ATT FÅNGA SOMMARDAGAR

Kuppis utomhusbad!
 
Hej på er! Jag tillbingar så mycket tid som möjligt utomhus just nu, men än så länge försöker jag iallafall hålla bloggen vid liv. Den brukar ju inte riktigt uppdateras lika ofta under somrarna, hehe.. :-) Iallafall. Idag fick jag checka ut från jobbet lite tidigare och då bestämde jag mig för att spendera eftermiddagen vid Kuppis utomhusbad. Det var premiär för mig! Utomhusbadet ligger cirka precis utanför dörren, så det är verkligen lyxigt. Jag solade och simmade, och det var så himla skönt att få svalka av sig efter en varm jobbdag. Jag fångar verkligen varje minut av dessa sommardagar nuförtiden. <3 Ååh, vad jag önskar att det fortsätter så här prick hela sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0