FREDAG, LÖRDAG, SÖNDAG

Fredag. Efter bara några timmars sömn skulle jag först göra ett besök hos läkaren och därefter skulle jag iväg på jobb. Eftersom blodproven som jag skulle ta gick mycket snabbare än beräknat, hade jag möjlighet att en stund sitta och njuta i morgonsolen på balkongen samtidigt som jag drack en kopp varm kakao som jag fick med mig från sjukhuset. Det har aldrig hänt en sömntuta som mig, haha! Att ha extra tid på morgonen, menar jag alltså.. :-) Under jobbdagen sen var vi alldeles slöa och skrattade till cirka allt och den kvällen slockade jag redan klockan tjugo nollnoll, hehe.
Lördag. Dagen bestod av ösregn och storm, men för en liten stund tog jag mig ändå ut för att gå en promenad och för att gå och handla lite mat i min gula regnrock. Resten av dagen låg jag i sängen och tittade på serier samt pratade med familjen. Facetimeade med mamsen och papsen, pratade ett videosamtal med min svärmor på messenger, facetimeade med min systerdotter, skypeade med momi och facetimeade med min älskling. Det blev verkligen många samtal, haha! En mysig dag ändå!
Söndag. Jag hade tänkt tillbringa dagen på stranden, men eftersom det fortfarande blåste mycket fick jag tänka om. Istället låg jag därmed och solade i parken på vår innergård. Under eftermiddagen körde jag en tuff träning och blev verkligen röd som en tomat i ansiktet. :-) På kvällskvisten gjorde jag inte så mycket speciellt, jag kan känna att det faktiskt redan är tråkigt att bo själv. Men dagarna går iallafall snabbt ändå! Ungefär så.

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

vilken otroligt vacker kjol! :)

Svar: Åh, tack! Den är en av mina favoriter. :-)
aivilos.blogg.se

2020-06-09 @ 06:36:10
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0