EN SOMMARSALLAD & ETT ADJÖ

En somrig sallad. <3
 
Förra veckan var det mycket fokus på mat - och här kommer lite till, hehe. :-) Denna somriga sallad åt vi till middag häromdagen. Under täcket av jordgubbar och halloumi gömmer sig nog också salladsblad och andra grönsaker, haha! Efter middagen gick vi ut på en kvällspromenad för att njuta av kvällssolen. Det var tjugoen grader ännu klockan tjugoett nollnoll!! Prick hela kvällen gav mig underbara sommarkänslor. <3
 
Igår kom min fina svärmor på övernattningsbesök och idag återvände både hon och min älskling tillbaka till Åland. Därmed blev jag ensam kvar här hemma och kommer att vara det tills jag får semester och också ä n t l i g e n får åka över till ön. Det är dock ännu några veckor kvar på jobbet innan jag får checka ut. Men längta kan man alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0