EN SOMMARKVÄLL PÅ BALKONGEN

En sommarmiddag med två gullisar. <3
 
I torsdags hade jag bjudit hit mina fina kollegor Julina och Sofie för en tjejkväll på balkongen. Även syrenen är i full blom nu, så jag har ställt en bukett på balkongen och nu doftar det alldeles underbart där. <3 Iallafall. Efter jobbet åkte vi hem till mig och började trolla ihop en middag. Det blev en somrig potatissallad med kyckling och kall currysås som vi avnjöt tillsammans med en flaska rosé. Till efterrätt serverades vaniljglass, färska jordgubbar och hemlagad kinuskisås. Mums, alltså! I juni är det bara vi tre kvar på jobbet, så vi passade också på att fira det lite extra. Nu har festen lixom börjat. ;-) Det var iallafall en himla ljuvlig kväll och vi skrattade så att vi fick ont i magen samt babblade på tills flera timmar efter midnatt. Det var därmed tre trötta personer som skulle iväg på jobb nästa dag, men det var det värt. Skål för ljusa och sena sommarkvällar, skål för härliga vänner och världens bästa kollegor samt skål för magiskt god sommarmat och iskall rosé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0