EN LYXIG MÅNDAGSLUNCH

Skål! <3
 
Denna måndag började på ett lyxigt sätt! Vi hade redan tidigare bokat in en lunch tillsammans med min svärmor, men eftersom vi fick en trevlig överraskning redan på morgonen, förvandlades lunchen till ett firande och en bubbellunch istället. Dessutom tog jag tillfället i akt och passade på att bjuda min fina pojkvän och fina svärmor på hela kalaset. Bill har kämpat så hårt med studierna det senaste året och nu fick han ett väldigt generöst stipendium som belöning -  jag är så himla stolt över honom! Tove är en person som bara ger och ger och ger oavsett vad det handlar om och därför ville jag visa min uppskattning och ge något tillbaka. Jag är verkligen så tacksam för dessa två. <3 Vi åt iallafall lunchen på ÅSS terrass och det var himla himla trevligt! Jag beställde in en efterlängtad räksmörgås. Jag glömde dock helt bort att fotografera maten, så dessa två fotografier är de enda jag har att bjuda på. Skål för bubbellunch på en måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0