DEN TRETTIONDE JUNI

Livsnjutare. <3
 
Idag är det den trettionde juni. Sista juni. Om tjugohundratjugo skulle ha varit ett vanligt år, skulle vi ha tillbringat hela juni på resande fot. Vi skulle nämligen uppfylla en av mina resedrömmar - att interraila i Europa. På grund av coronaviruset blev det ju såklart inte så, och jag var verkligen jätteledsen över det under våren. Men nu när jag ser tillbaka på månaden som gått, är jag faktiskt tacksam över att vi slutligen inte kunde åka. Tänk vilken pangmånad här hemma vi skulle ha gått miste om!! Juni har verkligen varit en så somrig månad och sommarvädret har ju varit alldeles drömmigt! Jag har verkligen njutit av prick varje dag i juni och är just nu glad över att det blev som det blev. Europa finns kvar en annan månad också. Nu får jag fortsätta drömma om en interrail, men medan ska jag njuta av verkligheten: den finländska sommaren. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0