SNAPSHOTS PÅ MAT

Kamerarullen i telefonen består mest av fotografier på mat just nu, så jag tänkte att jag slänger in några av maträtterna vi har ätit på sistone här också:
Middag i form av pad thai! Bill trollade ihop en av mina favoritmaträtter en kväll. Den ska vara toppad med massa nötter - och sweet chilisås. 
En lunch på Svarta Katten. Vi åt alla varsin räktoast, och i nio av tio fall då vi äter lunch på Åland väljer jag någon form av räksmörgås. Jag kan aldrig få nog!! :-)
En pangfrukost hemma på terrassen. Plättar, bär, smoothie bowls, omelett, surdegsbröd, juice.. Mums!
Middag på Stallhagen. Jag tar alltid en fiskrätt när vi är på Stallhagen och denna gång stod det torsk på menyn. Gott!! De andra drack öl och jag drack en lemonad med smak av rabarber och fläder, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0