OM EN LJUVLIG SOMMARKVÄLL

En underbar solnedgång. <3
 
Efter att vi hade kommit iland igen hämtade vi pizza från Nonna Rina, och pizzan var verkligen extra god efter en dag på havet! Sommarkvällen tillbringade jag sedan med dessa fyra boys här ovan. :-) Vi drack vin och rabarberbellinis, besökte en sommarfest, spelade lite badminton, cyklade genom stan samt förevigade solnedgången. Det var verkligen en magisk solnedgång och sommarkväll / sommarnatt. Fotografierna på min älskling och mig är lixom tagna nollnoll nollåtta!! När vi skulle cykla hem mitt i natten var det fortfarande ljummet ute och jag kunde cykla barbent utan att frysa. Det är sommar. <3

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

alltså wow, vilken magisk kväll!

Svar: Ja! <3
aivilos.blogg.se

2020-07-02 @ 21:31:57
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0