MARKNADSDANS UTAN MARKNAD OCH DANS

Ett skepp kommer lastat med fotografier på mig och världens bästa Malin! <3 Jag har kunnat acceptera nästan alla begränsningar och förändringar som skett under denna tid som coronaviruset har härjat, men när sommarmarknaden i Kristinestad ställdes in kändes det som en katastrof, haha! Det är ju lixom en av årets absoluta höjdpunkter och verkligen den roligaste helgen. Förra helgen skulle marknaden ha ägt rum, så i lördags firade Malin och jag ändå - utan både marknad och dans.. :-) Vi drack vin och åt ostbricka. Sen hade Malin även trollat ihop en blåbärspaj, mums! Senare på kvällen anlände även Tim och vi hade vilda diskussioner fram till klockan nollfyra fyrtiofem (!!). Jag vet verkligen inte när jag varit uppe så länge senast, men vi hade det himla trevligt! Så trevligt att vi faktiskt bestämde oss för att ordna en gårdsfest för alla vänner - så på fredag smäller det! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0